خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری درپاسخ به ایلنا

اقدامات شبانه‌روزی شدن مرکز درمانی قیامدشت در حال انجام است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از انجام مراحل ادارای دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص شبانه روزی شدن مرکز بهداشتی قیامدشت بخش خاوران این شهرستان خبر داد.

دکتر «فاطمه تاجیک» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران در حاشیه اجرای طرح جهادی «دست‌های مهر‌بان» اظهار امیدواری کرد با اتمام کار مرمت و عملیات اجرایی ساختمان این مرکز وابلاغ چارت اداری و فراهم آمدن تجهیزات و امکانات موردنیاز، این مرکز به صورت شبانه روزی در اختیار مردم و اهالی این منطقه قرار گیرد.

گفتنی است دکتر «سید حسن قاضی‌زاده هاشمی» چندی پیش در سفر به شهرستان ری و بازدید از مراکز درمانی این شهرستان و در پاسخ به تقاضای مردم و مسولین محلی، دستور شبانه روزی شدن فعالیت مرکز بهداشتی درمانی قیامدشت را صادر کرده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری همچنین با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای هفتمین مرحله طرح جهادی «دست‌های مهربان» در بخش‌های «حسن آبا دفشافویه» و «قلعه نو» از توابع این شهرستان اظهار داشت: «در این طرح، هشت گروه از متخصصین پزشکی به معاینه و درمان مردم می‌پردازند».

دکتر «تاجیک» استقبال مردم از اجرای این طرح جهادی را خوب عنوان و اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح از بیماری‌های فراگیر در جامعه پیشگیری شود.

کد خبر : ۳۰۴۱۴۳