خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی

اعتبارات ناچیز ورزشی پاسخگوی جامعه نیست

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اعتبارات ناچیز ورزشی، نمی‌توان مشکلات این عرصه را جبران کردو این اعتبارات پاسخگوی ورزش جامعه نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیهٔ مسابقهٔ ثبت رکورد کشور که در سالن شهید هاشمی‌نژاد برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اعتبارات ناچیز ورزشی، نمی‌توان مشکلات این عرصه را جبران کردو این اعتبارات پاسخگوی ورزش جامعه نیست.

احمدعلی مقیمی با اشاره به اینکه صحت و سلامت بدن از موضوعات مهم در جامعه می‌باشد افزود: با توجه به وضعیت موجود و اعتبارات ناچیز ورزشی، باید برای جبران مشکلات و ضعف‌های این حوزه، اعتبارات را افزایش داد و برنامه‌ها ی ویژه‌ای را برای آن در نظر گرفت.

وی ادامه داد: مسئولان باید با فعالیت‌هایشان امید و انگیزه مردم را در جامعه ارتقا دهند اما مگر با بودجهٔ اندک وزارت ورزش و جوانان می‌شود تغییر چشمگیری را ایجاد کرد؟

نمایندهٔ مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به تمام ابعاد تخصصی در ورزش و همهٔ رشته‌ها توجه شود تصریح کرد: با همهٔ این شرایط ورزشکاران ایرانی رتبه‌های متعدد شهرستانی، استانی و کشوری را دارند و حتی در صحنه‌های بین المللی نیز مدال‌های رنگارنگی را بدست آوردند.

دبیر هیات ورزش‌های همگانی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به تاثیر ورزش در رشد و ارتقای سلامتی و نشاط مردم اعلام کرد: در استان ۲۱ شهرستان فعال در ورزش‌های همگانی داریم که میزان فعالیت‌های ان‌ها به قدری چشمگیر بود که میزبان نخستین مسابقات شدیم.

تقوی با اشاره به سهم ناچیز ورزش از بودجهٔ کشور افزود: هیات همگانی مازندران در سال ۱۳۹۳ به عنوان هیات بر‌تر در کشور انتخاب شد.

وی در پایان گفت: باید با جذب و تامین اعتبار، برنامه‌ها را اجرایی کرد.

کد خبر : ۳۰۲۵۸۲