خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر

حضور پرشور کارگران در صحنه‌های مختلف پشتوانه نظام به شمار می‌رود

اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر مازندران به مناسبت هفته دولت از فرماندار قائم شهر تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی عصر امروز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند و در همه صحنه‌ها حضور فعال داشتند.

وی ادامه داد: حضور پرشور کارگران در صحنه‌های مختلف، پشتوانه نظام به شمار می‌رود و به پشتوانه همین حضور، تیم مذاکره کننده هسته‌ای با افتخار توانست به پیروزی دست پیدا کند.

محمدی با بیان اینکه امیدواریم دولتمردان قدردان زحمات و تلاش‌های کارگران در رشد و توسعه کشور باشند تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با تمام سختی‌های موجود، خود را موظف می‌داند که صادقانه برای مردم کار کند و تا به امروز موفق بوده است.

فرماندار شهرستان قائم شهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با ایجاد آرامش اقتصادی، کاهش نوسانات نرخ ارز و کاهش نرخ تورم از دولت تدبیر امید تشکر نمودند.

وی با بیان اینکه نرخ تورم از ۴۳ درصد به 13.8درصد کاهش یافت افزود: رییس جمهور، به دلیل تجریبات زیادی که در تشخیص مصلحت نظام و شورای امنیت به دست آورده بود، ‌ توانست با زبانی بین المللی در مذاکرات هسته‌ای به موفقیت برسد.

محمدی خاطرنشان کرد: دنیا به این نتیجه رسید که ایران قدرت بر‌تر جهان است و آزادی به معنی واقعی در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: حامیان دولت با نقد سازنده از عملکرد دولت می‌توانند یاری دهنده باشند چرا که دولت با نقد سازنده به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا خواهد کرد ولی تخریب را نخواهد پذیرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر با تأکید بر اینکه دولت خود را وارث خون شهدا می‌داند و با وجود و حمایت رهبر معظم انقلاب به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا خواهد کرد اظهار داشت: مسائلی همچون ساماندهی دستفروشان چهارشنبه بازار و مشکل پرداخت مطالبات کارگران نساجی از مهم‌ترین عملکرد‌ها در شهرستان قائم شهر بوده است.

کد خبر : ۳۰۱۷۰۱