خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خبر داد

تجهیز مرکز غربالگری سرطان سینه زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان از تجهیز مرکز غربالگری سرطان سینه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان علیرضا بیگلری امروز یکشنبه درجمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، در کشور گفت: در نظام سلامت شاهد کیفیت بخشی به خدمات بیمارستانی، پایین آمدن هزینه‌های پرداختی‌های مردم و همه‌گیری ارائه خدمات بهداشتی به مجموعه آحاد مردم در کشوربودیم.

بیگلری، با اشاره به  کاهش هزینه‌های درمانی مردم در این طرح، افزود: بالا بردن کیفیت خدمات بیمارستانی از دیگر اهداف مهم دراین راستا بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدماتی درمانی استان زنجان، همچنین  با اشاره به تعمیر و تجهیز مراکز بیمارستانی و مراکز درمانی مطلوب در این مجموعه بعد از اجرایی این طرح در استان، اظهار کرد: متخصصان در تخصص‌های مورد نیاز در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان‌ها حضور پیدا کردند که در این بین تعداد پزشکان مقیم در حال حاضر قابل توجه است.

بیگلری، با بیان اینکه 45 پزشک مقیم به طور شبانه‌روزی در مراکز درمانی استان حضور دارند، افزود: 139 پزشک در برنامه ارتقاء کیفیت در حال انجام وظیفه هستند.

این مسئول بهداشتی درمانی دراستان زنجان همچنین در این راستا اضافه کرد: در آینده نیز  به تعداد این پایگاه‌ها برای کیفیت بخشی افزوده می‌شود.

 

وی، با اشاره به پایگاه‌های پراکنده دراین زمینه در سطح شهر نیز، افزود: در صدد تجمیع این مراکز در آینده خواهیم بود.

این مقام مسئول دراستان زنجان همچنین تاکید کرد: در حال حاضر خدمات پزشک خانواده به مردم روستاییان و مناطق محروم داده می‌شود.

بیگلری ، درادامه این نشست مطبوعاتی از بازدید معاونت درمان وزارت بهداشت از طرح‌های استان زنجان خبر داد و گفت: مرکز غربالگری سرطان سینه زنجان یکی از طرح‌های مهم است که مورد بازدید قرار می‌گیرد.

کد خبر : ۳۰۱۳۳۴