خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی زاگرس

اولویت مسئولان باید سرعت در انجام امور باشد

مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی زاگرس گفت: اولین اولویت مسئولان و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی زاگرس باید تسریع در انجام امور و سرعت بخشیدن به برنامه‌های تعیین شده و هدف باشد، لذا از دست اندرکاران در این پروژه درخواست دارم که بیشتر از این زمان را از دست ندهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اسلام آبادغرب، مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی زاگرس در شهرستان اسلام آبادغرب از نزدیک مراحل توسعه و پبشرفت این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار، فرهاد تاب زر با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی زاگرس در شهرستان اسلام آبادغرب دارای پتانسیل‌های بسیار ویژه‌ای در حوزه اقتصادی است، اظهار کرد: باید از فرصتی که برای استان و به ویژه شهرستان اسلام آبادغرب در بحث اشتغال و سرمایه گذاری پیش آمده بهترین استفاده‌ها را ببریم.

مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی زاگرس تاکید کرد: اولین اولویت مسئولان و هیات مدیره این منطقه ویژه اقتصادی باید تسریع در انجام امور و سرعت بخشیدن به برنامه‌های تعیین شده و هدف باشد، لذا از دست اندرکاران در این پروژه درخواست دارم که بیشتر از این زمان را از دست ندهند.

تاب زر تاکید کرد: جایگاه ویژه منطقه اقتصادی زاگرس در شهرستان اسلام آبادغرب به علت موقعیت خاصی که از نظر جغرافیایی دارد می‌تواند به عنوان شاهراهی مهم برای استان حتی برای کشورهای همسایه باشد.

مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی زاگرس در این دیدار به سخنان، پیشنهاد‌ها و انتقادات نیروهای شاغل در این منطقه ویژه اقتصادی گوش دادند.

کد خبر : ۳۰۰۲۶۹