خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار گیلان بر تسریع در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به پروژه‌های عمران و توسعه شهری، گفت: فرمانداران و مدیران ادارات، صدور مجوزهای قانونی برای سرمایه گذاران را تسریع کنند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان رودسر، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطرهٔ شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: این هفته فرصتی است تا خدمات دولت و تلاش‌های کارگزاران بیان شود.

وی با تأکید بر لزوم ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به پروژه‌های عمران و توسعه شهری خاطرنشان کرد: فرمانداران و مدیران ادارات، صدور مجوزهای قانونی برای سرمایه گذاران را تسریع کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه مدیران شهرستانی و استانی باید همهٔ امکاناتی که قانون مشخص کرده را در اختیار سرمایه گذار قرار دهند، گفت: باید همه موهبتهای الهی به منظور بهره‌مندی حلال شهروندان در اختیار آنان قرار گیرد و در این مسیر امکانات لازم فراهم شود.

نجفی با بیان اینکه رفع موانع سرمایه گذاری در گیلان به گفتمان عمومی تبدیل شده است گفت: هم اکنون حتی افرادی که در ۲ سال گذشته نسبت به جملهٔ پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران انتقاد می‌کردند امروز در حرف و سخن خود را حامی سرمایه گذاران معرفی می‌کنند.

وی همچنین بر توجه ویژه مسئولان کشوری به جمعیت مسافران و گردشگران استان تأکید و تصریح کرد: اگر هنر بهره گیری از فرصت حضور مسافران در استان را نداشته باشیم منجر به بروز مشکلات علی الخصوص تولید بی‌رویهٔ زباله می‌شود.

در این مراسم امیر جانبازی فرماندار رودسر به ارائه گزارشی از برنامه‌های هفتهٔ دولت در این شهرستان پرداخت و گفت: ۱۳۶ پروژه در هفتهٔ دولت با همکاری ۱۵ دستگاه اجرایی و با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر : ۳۰۰۰۹۱