خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت از بیماران بستری در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آبادعیادت کرد

وزیر بهداشت در بدو ورود خود به لرستان صبح امروز، دوشنبه، دوم شهریور، از بیماران بستری در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز، دوشنبه، دوم شهریور، در بدو ورود به لرستان با حضور در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد از بیماران بستری در این مرکز عیادت کرد.

وزیر بهداشت از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در بحث تحول نظام سلامت و ارتقای هتلینگ بیمارستانی در این مرکز بازدید کرده و با پزشکان و پرستاران شاغل در بیمارستان نیز در فضایی گرم و صمیمی گفت‌وگو کرد.

بنا بر این گزارش، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در بدو ورود به لرستان با استقبال گرم مهندس بازوند استاندار لرستان و دکتر ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، وارد خرم آباد شد.

هدف اصلی وزیر بهداشت در این سفر یک روزه افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد است و در حاشیه این سفر نیز از مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خرم آباد، بروجرد و دورود نیز بازدید خواهد کرد.

 

بازدید وزیر بهداشت از روند احداث بیمارستان آیت‌الله بروجردی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند احداث بیمارستان آیت‌الله بروجردی این شهرستان بازدید کرد.

پیش سید حسن قاضی‏‌زاده هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌الله بروجردی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان لرستان و به تبع آن شهرستان بروجرد در حوزه درمان مورد توجه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در یک ماه آینده سفری دیگر به این استان و شهرستان بروجرد خواهم داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: دستور تجهیز بیمارستان آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد از امروز صادر شده و پس از تحویل این مرکز درمانی از سوی اداره راه و شهرسازی طی دو ماه تجهیز میشود.

قاضی‏‌زاده هاشمی با اشاره به کمبود آمبولانس در این شهرستان، تصریح کرد: تعداد قابل توجهی آمبولانس خریداری شده و مشکل کمبود آمبولانس در این شهرستان برطرف میشود.

کد خبر : ۲۹۹۷۷۸