خبرگزاری کار ایران

با زیربنای ۲۴۰۰ متر مربع؛

اورژانس بیمارستان امام رضا کرمانشاه ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۶۲۷

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: بخش اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) استان کرمانشاه با مجموع زیربنایی 2 هزار و 400 متر مربع آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سالجاری بیش از 60 پروژه این دانشگاه وارد فاز اجرایی خواهند شد که کلنگ زنی بیمارستان 540 تخت خوابی از مهمترین این پروژه ها می باشد.

حسین کریم زمان کلنگ زنی این بیمارستان را در سفر رییس جمهور و یا وزیر بهداشت عنوان کرد و افزود: همچنین امسال عملیات اجرایی احداث دانشکده های داندانپزشکی، مامایی و پرستاری و.... در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد.

وی به بهره برداری مرکز مهارتهای بالینی این دانشگاه در تابستان سالجاری خبر داد و تاکید کرد: همچنین به زودی بخش اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) استان کرمانشاه با مجموع زیربنایی 2 هزار و 400 متر مربع آغاز خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: در این طرح اورژانس بیمارستان طالقانی مرکز ترومای 4 استان غرب کشور خواهد شد و اورژانس بیمارستان امام‌رضا(ع) به عنوان یک اورژانس ‌ژنرال تمام قسمت‌های یک اورژانس سطح ‌بالا از جمله قسمت‌های تشخیصی و مراقبت‌های‌ویژه را خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز