خبرگزاری کار ایران

استارت خیبر خرم آباد در لیگ یک در جدال با پارسه تهران

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول، امروزدوشنبه در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان پارسه تهران خواهد بود.

گزارش خبرنگار ایلنا ، تیم خیبر خرم آباد به عنوان تنها نماینده فوتبال لرستان، در لیگ‌های کشوری فوتبال، امروز دوشنبه اولین بازی خود را در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورشگاه تختی خرم آباد برگزار می‌کند.

در این بازی شاگران علی نیکبخت، از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد مقابل تیم پارسه تهران به میدان خواهند رفت، تا اولین محک جدی خود را در لیگ دسته اول تجربه کنند.

بازی نخست خیبر با قضاوت جواد شرفی انجام می‌شود و آرمان اسعدی و رضا قیم نیز به عنوان کمک داور اول و دوم و رضا قاسمی نیز داور چهارم این بازی انتخاب شده‌اند.

هفته نخست لیگ امسال برای خیبری‌ها بسیار با اهمیت است، چرا که بدون شک برای ادامه مسابقات و تقویت روحیه بازیکنان کسب سه امتیاز بازی در هفته اول بسیار تاثیر گذار است.

حضور پر شور و سی هزار نفری هواداران خیبر نیز همانند مسابقات لیگ دسه دوم نیز می‌تواند در کسب نتایج بهتر و ترغیب مسئولان استان برای حمایت از این تیم که با مشکلات مالی روبرو است تاثیر زیادی داشته باشد.

کد خبر : ۲۹۸۰۲۶