خبرگزاری کار ایران

به هنرمندی سالار عقیلی

کنسرت "فخرآفرینان ایران" در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: به مناسبت عملیات مرصاد کنسرت بزرگ "فخرآفرینان ایران" به هنرمندی استاد سالار عقیلی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات غرورآفرین مرصاد باعث شد که روز پنجم مرداد به نام روز ملی کرمانشاه نامگذاری شود.

رحیمی زنگنه افزود: با این وجود تلاش خاصی برای ثبت این روز به نام کرمانشاه در تقویم‌ها صورت نگرفته است، لذا انجام این کار ضروری و مهم به نظر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تنها اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجام این کار متولی نیست و دیگر نهادها هم باید مشارکت داشته باشند، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به صورت جدی دنبال این است که این روز به نام روز ملی کرمانشاه در تقویم ثبت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: برای این روز مهم و تاریخی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دو برنامه بزرگ را در دست اجرا دارد که این برنامه‌ها در هشتم مرداد سال‌جاری برگزار خواهند شد.

وی با تاکید بر برگزاری همایش تجلیل از مقام استاد بهزاد کرمانشاهی، افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها به مناسبت عملیات مرصاد برگزاری کنسرت ارکستر با هنرمندی سالار عقیلی به نام "فخرآفرینان ایران" خواهد بود. 

رحیمی زنگنه گفت: در مراسم بزرگداشت مقام استاد بهزاد کرمانشاهی، میهمانان مهمی از کشور همانند محمدرضا شفیعی کدکنی، استاد میرجلال‌الدین کزازی و نیز استاد آذر در این استان حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه زمان برگزاری کنسرت سالار عقیلی در کرمانشاه را هشتم مرداد در ساعت 21 شب عنوان کرد و گفت: این کنسرت بزرگ در ورزشگاه امام خمینی برگزار می‌شود.

رحیمی به برنامه‌های روز خبرنگار در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: علاوه بر تجلیل از خبرنگاران استان کرمانشاه به 10 خبرنگار برتر نیز جوایز نفیسی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در کرمانشاه گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب در کرمانشاه از بیست و دوم تا بیست و نهم مهر سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه این استان با حضور 400 ناشر برگزار می‌شود.

کد خبر : ۲۹۲۸۵۰