خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نباید در حد سنتی باقی بماند

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بعد از مذاکرات هسته‌ای باید به سمت حرفه‌ای شدن به جلو برود و نباید مثل گذشته آموزش‌ها در حد سنتی باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج غلام محمد زارعی در آیینی به مناسبت هفته فنی و حرفه‌ای در یاسوج گفت: باید از تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته‌ای نهایت تقدیر را کرد و این دستاورد بزرگ باید به عنوان یک رویکرد مهم تاریخی به ثبت برسد. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه صهیونیست‌ها تمام تلاش خود را برای به سرانجام نرسیدن توافقات از خود نشان دادند اظهار کرد: منطق دیپلماسی ایران طوری بود که جان کری وزیر امور خارجه امریکا با پای شکسته بیش از دو هفته میز مذاکره را ترک نکرد.

نماینده بویراحمد ودنا افزود: بعد از توافقات هسته‌ای نباید به دنبال شغل‌های فانتزی بود و برای پیشرفت و توسعه کشور  و کهگیلویه و بویراحمد باید به دنبال مشاغل حرفه‌ای بود.

وی گفت: متاسفانه پول نفت امروزه در کشور یا برای یارانه‌ها هزینه می‌شود یا حقوق کارکنان که باید برای برون رفت از این وضعیت فکر اساسی کرد.

وی در ادامه افزود: به زودی خبرهای خوبی در حوزه صنعت و رونق اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد به مردم خواهیم داد و معتقدیم بعد از توافقات توسعه صنعت در این استان هموارتر خواهد شد.

زارعی از تلاش‌های صورت گرفته مسئولان فنی و حرفه‌ای کهکیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید تقدیر و تاکید کرد: رویکرد این دولت در حوزه فنی و حرفه‌ای رویکرد مطلوب و تخصصی است.

 

کد خبر : ۲۹۲۵۰۳