خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

تقدیر فعال کارگری قم از وزیر کار

عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی استان قم از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل اختصاص سهمیه 100 هزار نفری بیمه، برای کارگران ساختمانی سراسر کشور تشکر کرد.

«عباس شیری مهوار» در این باره به خبرنگار ایلنا، گفت: اخیرا خبردار شدیم جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علاوه بر 100 هزار سهمیه بیمه کارگران ساختمانی که در هفته کارگر امسال و در نمازجمعه قم اعلام کردند، 100 هزار سهمیه بیمه دیگر نیز به کارگران ساختمانی کشور اختصاص دادند که به همین منظور لازم دانستیم به نمایندگی از کارگران کشور از ایشان تشکر کنیم.

وی افزود: قطعا چنین اقداماتی موجب خوشحالی کارگران ساختمانی و خانواده‎‌های آنان که جزء مظلوم ترین افراد جامعه ما هستند خواهد شد.

عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی استان قم، یادآور شد: امیدواریم در سایه وحدت و همدلی فعالان کارگری بخش ساختمان در سراسر کشور، شاهد بیمه شدن تمام افراد متقاضی بیمه کارگران ساختمانی باشیم که البته تحقق این امر، نیاز به صبر و همدلی همه ما دارد.

«شیری مهوار» در پایان گفت: در پایان سال گذشته حدود یک میلیون کارگر ساختمانی در نوبت بیمه تأمین اجتماعی قرار داشتند که با اختصاص این 200 هزار سهمیه  امسال، این رقم به 800 هزار نفر کاهش پیدا کرده که امیدواریم این تعداد نیز به سرعت بیمه شوند.

کد خبر : ۲۸۴۸۵۵