خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان

جمع آوری 2 میلیارد و 370 میلیون ریالی صدقه در زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: طی اردیبهشت امسال 2 میلیارد و 370 میلیون ریال صدقه در زنجان جمع‌آوری و صرف امور نیازمندان شده است.

به گزارش  ایلنا  اززنجان به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، ابوالفضل عبداللهی بیان کرد: این طرح‌ها برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی بوده و با هدف محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده طرح‌های اجرایی توسط کمیته امداد جمع‌آوری صدقات است، گفت: این طرح با توزیع صندوق‌های صدقه در بین مشترکان خانگی، نصب صندوق در معابر و میادین شهری و ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: طبق برآورد بیشترین تعداد صندوق‌های صدقه از نوع کوچک خانگی است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته برخی از صندوق‌های صدقه ساماندهی شده و نوسازی شدند، اضافه کرد: این امر به منظور امنیت بیشتر و همچنین اعتمادسازی بین مردم صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: طی اردیبهشت ماه امسال 2 میلیارد و 370 میلیون ریال صدقه در زنجان جمع آوری و صرف امور نیازمندان شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه به برخی از طرح های اجرایی کمیته امداد طی ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه مبارک به منظور استفاده بهتر از ظرفیت خیرین و حامیان طرح های حمایتی مختلفی از جمله اکرام ایتام، محسنین، شفا و کوثر اجرایی خواهد شد

کد خبر : ۲۸۳۶۰۰