خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در مشهد:

رعایت اخلاق باید در کشور گسترش یابد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نباید علیه یکدیگر فعالیت کنیم و به تخریب بپردازیم، زیرا کشور و انقلاب ما دشمنان بسیاری دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی دیشب، در بیست و هشتمین سالگرد شهادت سردارشهید محمد تقی رضوی که در سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شهید رضوی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در جهاد خدمت کردند و با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از کشور و نظام اسلامی در جبهه‌ها حضور پیدا کردند.

وی افزود: با حضور ایشان در قرارگاه خاتم الانبیاء بخش عمده‌ای از مهندسی جنگ بر عهده وی بود و با تلاش و مجاهدت در این زمینه وی در خرداد 66 به درجه رفیع شهادت رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص ویژگی‌های این شهید عنوان کرد: ویژگی اخلاقی این شهید بزرگوار اخلاص و بی‌توقعی و در عین حال صفا و صداقت بود و در کنار شجاعت و خلاقیت‌های بسیار ایشان توجه ویژه‌ای به محرومان داشتند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بد اخلاقی موجب می‌شود ما نتوانیم به درستی کارآمدی نظام اسلامی را به مردم وجهان نشان دهیم و دراین زمینه به جای اصلاح خودمان مشکلات را برگردن دیگران می‌اندازیم.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات امروز کشور قرار نبوده که در انقلاب اسلامی رخ دهد و ما در این زمینه کم‌کاری‌هایی انجام داده‌ایم که باید برای جبران آنها تلاش کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: دستاورد‌های انقلاب ما تا به امروز بی‌شمار بوده است، اما نگاه ما باید به حل مشکلات مردم باشد، لذا یکی از اهداف انقلاب و آرزوی شهدا و امام شهدا حل معیشت مردم بود که امیدواریم بتوانیم در این راستا گام‌های بلندی رو به جلو برداریم.

 

کد خبر : ۲۸۳۱۹۱