خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه‌ اجتماعی روستائیان و عشایر کشور خبر داد

درمان روستاییان و عشایر از طریق بیمه سلامت

مدیرعامل صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور، از درمان روستاییان و عشایر از طریق بیمه سلامت خبر داد وگفت: ثبت‌نام و عضویت کشاورزان و روستاییان توسط دفاتر کارگزاری صندوق در استان‌ها انجام می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رستمی، عصر امروز در چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، با اشاره به اینکه حق بیمه کشاورزان و روستاییان را دولت پرداخت می‌کند، اظهار کرد: تعهد برقراری مستمری پیری و بازنشستگی بر عهده این صندوق است.
 
رستمی افزود: بازماندگان ناشی از فوت، افراد از کارافتاده و... مشمول برخورداری از مستمری بازماندگان و بازنشستگان خواهند شد.
 

رستمی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار و 500 دفاتر کارگزار در سطح کشور و 242 دفتر کارگزار در مازندران فعالیت می‌کنند، گفت: تعاونی‌های روستایی و همچنین دهیاری‌ها نیز در این امر فعالیت دارند.

مدیرعامل صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور، تعداد بیمه شدگان روستایی در سطح کشور را یک میلیون و 350 هزارنفر اعلام کرد.
 
وی با اشاره به اینکه مازندران از قطب کشاورزی برخوردار است، اظهار کرد: باید با تبیین برنامه‌های درست به افزایش اعضای صندوق بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری اقدام کرد.
 
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور، همچنین، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری این صندوق با استانداری مازندران خبر داد.
کد خبر : ۲۸۱۳۳۸