خبرگزاری کار ایران

باحکم استاندار فارس؛

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس معرفی شد

ظهر امروز وبا حضور معاون امور عمرانی استاداری فارس جلسه تودیع و معارفه مدیران کلی قدیم و جدید دفترفنی استانداری فارس برگزار شد.

با حضور معاون امور عمرانی استانداری فارس جلسه تودیع و معارفه مدیران کلی قدیم و جدید دفترفنی استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مدیرکل جدید دفتر فنی استاداری فارس در این جلسه که ظهر امروز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، برگزار شد، ضمن اشاره به لزوم رعایت سلامت و پاک دستی و پیروی از قانون که باید اساس کار مدیران قرار گیرد گفت: امروز نیاز است که در مدیریت پروژه‌ها طوری عمل کنیم که از ریخت و پاش‌ها کاسته شود و این امر نیاز به نظارت هر چه بیشتر مدیران دارد تا دقت بیشتری داشته باشند.

عنایت الله رحیمی بیان کرد: امروز در استان فارس پروژه‌های زیادی در زمینه پل‌ها، تونل‌ها، راه و قطار شهری و همچنین سد‌ها صورت می‌گیرد که جا دارد ضمن تشکر از عزیزانی که در این مسیر زحمات زیادی را می‌کشند توصیه کنیم که به مسائل فرهنگی پروژه‌های در حال اجرا نیز توجه داشته باشند چرا که نمی‌توانیم شهری با پل‌های عظیم تعریف کنیم و هیچ گونه مقیاس انسانی برای آن در نظر نگیریم.

رحیمی ادامه داد: پیمان کاران پروژه‌ها بازوان توانمند مجموعه دولت هستند و چه بهتر که در انتخاب پیمانکاران توجه بیشتری نشان دهیم تا کسانی که دارای علم و توانمندی و ظرفیت و سلامتی لازم هستند انتخاب شوند زیرا با انتخاب صحیح از اصراف و خرابکاری‌ها جلوگیری می‌شود، حساسیت در این مسئله به این خاطر است که در خیلی از پروژه‌ها دوباره کاری‌های زیادی دیده می‌شود که ما می‌توانیم این مسائل را کاهش دهیم به سمت درست هدایت کنیم.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس افزود: نیاز است تا پروژه‌ها به شکلی طراحی شود که در حین اجرا قابل استفاده باشند تا طولانی بودن آن شیرینی نهایی را به تلخی تبدیل نکند.

وی اظهار داشت: برخی فکر کنند مدیراینی که مسئولیتی را می‌پذیرند تنها به دنبال اهداف سیاسی هستند اما تجربه ثابت کرده که بنده علی رغم اینکه دارای دیدگاه سیاسی هستم اما در کار خود سیاست را دخالت نمی‌دهم همانطور در سمت‌های گذشته‌ام همیشه معاونینی انتخاب کرده‌ام که دارای دیدگاه سیاسی متفاوتی با من بوده‌اند و اعتقاد دارم که ما می‌توانیم یکدیگر را تکمیل کنیم.

رحیمی با اشاره به پتانسیل گردشگری و میراث تاریخی و فرهنگی و مذهبی پزشکی که در استان وجود دارد گفت: اعتقاد بنده بر این است که پتانسیل‌ها ی زیادی در استان وجود دارد که امید است در این مسیر بتوانیم توانمندی‌ها را کشف کنیم و به سمت و سوی عملیاتی کردن پیش پتانسیل‌ها پیش رویم.

گفتنی است که پیش از این علیرضا صحرائیان مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس بود که باحکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ویژه جهرم منصوب شد.

کد خبر : ۲۷۸۲۰۴