خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور:

سازمان اجرایی توسعه شهرها در وزارت کشور تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۱۸

معاون وزیر کشور، از ایجاد سازمان اجرایی توسعه شهرها در وزارت کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا هوشنگ خندان دل ظهر امروز در حاشیه گردهمایی هم‌اندیش مسائل معماری و شهرسازی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران به تشکیل یک سازمان اجرایی برای توسعه شهر و شهرداری‌های کشور در وزارت کشور اشاره کرد و افزود: اعتبارات این سازمان نیز به وسیله دولت تامین می‌شود.

معاون عمرانی وزیر کشور به موضوع حاشیه نشینی در مشهد اشاره کرد و گفت: حاشیه نشینی در سراسر کشور باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی شده و این موضوع تنها به مشهد اختصاص ندارد.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت از حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: دولت توجه بسیار ویژه‌ای برای حل مشکلات حاشیه‌ای شهر مشهد دارد اما باید شهرداری نیز برنامه ریزی گسترده‌ای در این زمینه انجام دهد.

خندان دل خاطر نشان کرد: نشست‌های تخصصی و مفصلی میان وزارت کشور با دیگر وزارتخانه‌ها برگزار شده و تصمیمات مهمی برای احیا بافت فرسوده شهرهای کشور علی الخصوص شهر مشهد اتخاذ شده است.

معاون عمرانی وزیر کشور به موضوع خط ۳ قطار شهری مشهد اشاره کرد و افزود: خط سه قطار شهری مشهد دچار مشکلات بسیاری بود اما در این زمینه امیدواریم مشکلات موجود حل شود و فاز اجرایی این پروژه آغاز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز