خبرگزاری کار ایران

سفیر فنلاند:

تبریز، در بسیاری از موضوعات فرهنگی و اقتصادی، شهر اولین‌هاست

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۱۶۱

امروز شاهدیم که اولینی دیگر برای تبریز و کشورهای نوردیک رقم خورده و طی آن، سفرای کشورهای نوردیک، به طور گروهی با شهردار یک شهر پرافتخار دیدار می‌کنند.

سفیر فنلاند در کشورمان، دیدار سفرای کشورهای نوردیک با شهردار تبریز را فرصتی ارزشمند و کم نظیر توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری تبریز ، هری کمراینن، در دیدار شهردار تبریز با سفرای کشورهای نوردیک، با بیان این‌که شهر تبریز، در بسیاری از موضوعات فرهنگی و اقتصادی، شهر اولین‌هاست ، اظهار داشت: امروز شاهدیم که اولینی دیگر برای تبریز و کشورهای نوردیک رقم خورده و طی آن، سفرای کشورهای نوردیک، به طور گروهی با شهردار یک شهر پرافتخار دیدار می‌کنند.

وی با اشاره به قرابت فرهنگی کشورهای نوردیک گفت: ارتباطات مابین کشورهای عضو نوردیک، در پاره‌ای اواقات حتی از ارتباطات کشورهای حوزه اتحادیه اروپا نیز قوی‌تر است؛ به طوری که تمام ایده‌هایی که سازمان کشورهای اروپایی در لحظه‌ای تاسیس در آرزوی آن بودند، از دیرباز در کشورهای نوردیک جریان داشته است.

کمراینن با بیان این‌که بسیار مایل هستیم که این روند تعامل را به دیگر کشورها، از جمله جمهوری اسلامی ایران نیز انتقال دهیم؛ ادامه داد: توسعه ارتباطات دانشگاهی، حضور در بازارهای مشترک و همکاری در فناوری‌های حوزه سلامت می‌تواند محور مهم این همکاری باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز