خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تخلفات برخی از پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد در دولت گدشته

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۹۱۷

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که توزیع اعتبارات شهرستانی در حوزه پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی براساس عدالت بوده است.

«سیدحسین کاظمی» در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج، در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود تقسیم اعتبارات در حوزه شهرستانی به عدالت نبوده است؟ اظهارداشت: چنین چیزی واقعیت ندارد و تقسیم اعتبارات براساس شاخص‌ها بوده و هیچکدام از شهرستان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد سهیمه اضافی نگرفته‌اند. 

وی گفت: در تقسیم اعتبارات استانی برای شهرستان‌ها عدالت رعایت شده و در تقسیمات اعتبارات ملی نیز «چانه زنی» نمایندگان مجلس و مسوولان استانی مهم است. 

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تعدادی از پیمانکاران در حوزه راه و شهرسازی این استان به تعهدات خود عمل نکرده و پیمان‌های خود را در سنوات گذشته بحال خود‌‌ رها کرده‌اند. 

کاظمی با تشریح تخلفات برخی از پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد در دولت گذشته، بیان داشت: متاسفانه تعدادی از پیمانکاران در این استان پیش پرداخت‌هایی بابت اجرای پروژه‌ها گرفته و هیچ پروژه‌ای را هم شروع نکرده‌اند. 

وی گفت: این پیمانکاران حاضر به بازگرداندن پول‌های دریافتی نیستند و از سویی تعدادی دیگر نیز سهمیه‌های «قیر» گرفته اما فعالیت خاصی هم نکرده‌اند. 

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مبالغ ریالی «قیرهای» دریافتی هنگفت بوده و متاسفانه این پیمانکاران نیز در این ارتباط تخلفات گسترده‌ای داشته‌اند. 

کاظمی از محروم شدن ۱۲ پیمانکار در کهگیلویه و بویراحمد بدلیل تخلفات عنوان شده خبرداد و خاطرنشان کرد: این پیمانکاران حق فعالیت عمرانی بمدت یکسال نخواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز