خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

محور حمیل به اسلام آبادغرب ۴ بانده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۱۹۷

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه‌های روستایی گفت: راههای روستایی در شهرستان اسلام آبادغرب وضعیت مناسبی ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب، صبح پنجشنبه، معاون وزیر راه از راههای روستایی در شهرستان اسلام آبادغرب بازدید به عمل آورد. 

در این بازدید سیدحسین می‌رشفیع اظهار داشت: متاسفانه راههای روستایی در شهرستان اسلام آبادغرب وضعیت مناسبی ندارند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی کمبود اعتبارات را از جمله این مشکلات در حوزه راه روستایی در این شهرستان دانست و افزود: انشاالله در سالهای آینده بیش از ۱۵۰ کیلومتر کار روکش آسفالت راههای روستایی در اسلام آبادغرب عملیاتی می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه بیشتر راههای آسفالت در روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب نیازمند ترمیم و اصلاح هستند، عنوان داشت: وزارت راه و شهرسازی به دنبال حل مشکلات و نیز برطرف کردن نقاط حادثه خیز در راههای اصلی استان کرمانشاه است. 

در ادامه این دیدار، فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تاکید کرد: در اسلام آبادغرب ۳۸۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۱۸۰ کیلومتر از آن آسفالت و مابقی شنی می‌باشد. 

افشین کریمی افزود: در سالجاری بیش از ۸ کیلومتر از راه مواصلاتی اسلام آبادغرب به شهر حمیل چهار بانده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز