خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چند پروژه؛

رئیس مجلس پنج شنبه در قم حضور دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۱۰۵

رئیس مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه در قم حضور پیدا می کند تا چندین پروژه مهم را افتتاح و همچنین دیدارهایی با مدال آوران ورزشی استان قم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی، فردا پنج شنبه 10 اردیبهشت ماه، در قم حضور خواهد داشت تا ضمن افتتاح چندین پروژه و بهره برداری از آن ها، در همایش تجلیل از مدال آوران ورزشی استان قم حضور پیدا کند.

«علی لاریجانی» صبح فردا در برنامه ای حاضر می شود که «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعت، نیز، مهمان ویژه آن مراسم است؛ در این برنامه که در سالن اجتماعات مؤسسه علمی-فرهنگی دارالحدیث قم برگزار می شود، چند پروژه ارتباطی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید؛ همچنین در این برنامه، از خدمات توسعه شبکه پهن باند استان قم و همچنین از دستاوردهای مؤسسات و سایت های فعال IT ، رونمایی خواهد شد.

طبق برنامه اولیه، قرار بود رئیس مجلس شورای اسلامی پس از برنامه فوق، با سفر به بخش قنوات شهرستان قم، از بخش های مختلف آن بخش بازدید کند که گویا این برنامه لغو شده و هنوز برنامه جایگزین آن اعلام نشده است.

«علی لاریجانی» ظهر فردا در مسجد جمکران حضور پیدا می کند و ضمن اقامه نماز ظهر و عصر در این مکان مقدس، از طرح توسعه مسجد جمکران بازدید خواهد کرد.

رئیس مجلس در ادامه با حضور در دفتر خود در قم، دیدارهایی با برخی از مسئولان ادارات و فعالین سیاسی-اجتماعی خواهد داشت.

لاریجانی رأس ساعت 17:00 پنج شنبه نیز، با حضور در تالار معصومیه فرمانداری قم، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزشی استان قم شرکت خواهد کرد.

نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی، در آخرین برنامه خود، در مسجد بزرگ امام حسن عسگری(ع) قم حضور خواهد یافت و ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء در این مکان مقدس، صحن های جدید مسجد بزرگ امام حسن عسگری(ع) قم را افتتاح خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز