خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت و گو با ایلنا:

شوراهای استانی اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی مجلس، حضور گسترده خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۸۹۴

معاون اجرایی کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: اصلاح‌طلبان باید در این دوره از انتخابات نقش اساسی داشته باشند و تلاش شود تا مجلس آینده به مجموعه‌ای تأثیرگذار برای کشور تبدیل شود و با تصمیمات خود کشور را متحول کند.

محمد علی غریبانی، در حاشیه نشست هفتگی شورای هماهنگی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی، به ایلنا، گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح طلبان در تلاش هستند با حفظ وحدت خود به دور از هرگونه چالش حرکت کرده و تصمیم‌گیری کنند چرا که با انسجام نتایج بهتری برای آینده کشور به دست می‌آید.

قائم مقام کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در شمال‌غرب افزود: به دور از هرگونه اقدام اختلاف انگیز با تدبیر و بکارگیری عقل جمعی مدبرانه در صحنه حاضر شده و برای انتخابات امسال با رهبری واحد و برنامه‌ریزی طوری اقدام کند تا تمام تشکل‌ها وجریانات اصلاح طلبی در یک مجموعه واحد گرد هم آیند و در این راستا به منظور هماهنگی بیشتر مرکز با استان‌ها در قالب کمیته سیاسی و انتخابات، کشور به مناطق مختلفی تقسیم شده که در منطقه شمالغرب شوراهای هماهنگی اصلاح طلبان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردیبل از طریق یک مجموعه با مرکز در ارتباط هسنند.

غریبانی، با اشاره به سفرهای استانی و شهرستانی رابطان کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: این سفر‌ها به منظور تقویت، توسعه و هماهنگی و ارتباط منسجم‌تر این شورا‌ها با مرکز صورت می‌گیرد تا آمادگی لازم برای انتخابات پیش رو و حضور پررنگ اصلاح طلبان در صحنه بیش از گذشته فراهم شود.

غریبانی افزود: خوشبختانه کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاحات با توجه به تجارب قبلی خود در این دوره با برنامه ریزی و تدوین آیین نامه‌های مناسب وارد شده و می‌کوشد افرادی توانمند را در قالب شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب راهی مجلس کند تا این نمایندگان با در نظر داشتن نیازهای جامعه و شرایط خاص کشور قوه مقننه را برای ترسیم و تحقق آینده‌ای روشن برای نظام حرکت داده و به اقتدار نظام کمک نمایند و از سوی دیگر این نمایندگان خود را پاسخگوی اقداماتشان در برابر مردم و احزاب باشند.

وی، با اشاره به فعالیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه احزاب اصلاح طلب آذربایجان شرقی انسجام خوبی را از خود نشان داده‌اند که می‌تواند نمونه‌ای برای سایر استان‌ها باشد.

غربیانی، افزود: مجموعه یک‌صدا، یکدست و هماهنگی به کمک دوستان در آذربایجان شرقی شکل گرفته که امید زیادی به آن می‌رود و کمیته انتخابات و سیاسی شورای هماهنگی اصلاح طلبان در این خصوص آماده هرگونه همکاری برای توسعه فعالیت آن است.

وی، با اشاره به اهمیت نقش شهرستان‌ها در انتخابات افزود: فعالیت‌های ما تنها منحصر به مراکز استان‌ها نبوده و در این راستا در شهرستان‌های استان نیز شوراهای هماهنگی اصلاح طلبان بیش از گذشته تقویت شده و در نظر داریم تمامی نخبگان سیاسی اصلاح طلب را به فضای سیاسی کشور بکشانیم.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی از سه ماه قبل با سازماندهی و حضور نمایندگان جدید احزاب دوره جدید فعالیت خود را با تدوین آیین نامه و انتخاب هیئت رئیسه فعالیت خود را آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز