خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

طرح آماربرداری مبدأ‌ ـ‌ مقصد در گیلان به اجرا گذاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۶۷۹

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: طرح آماربرداری مبدأ ـ مقصد همزمان با سراسر کشور در استان به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، ناصر آل‌محمدی در نشست هماهنگی اجرای طرح آماربرداری مبدأ‌ ـ‌ مقصد اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، افزود: این طرح با هدف ایمن‌سازی عبور و مرور در شبکه راه‌های کشور و سازماندهی حمل و نقل جاده‌ای در زمینه کالا، مسافر و ترانزیت به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه طرح مذکور همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا می‌شود، افزود: در طرح آماربرداری مبدأ‌ ـ‌ مقصد، پرسشگران در 30 ایستگاه ثابت در استان از رانندگان و مسافران وسایل نقلیه پرسش به عمل می‌آورند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان مدت اجرای طرح نامبرده راچهار شبانه‌روز اعلام کرد و گفت: این طرح در چهار محور اصلی و شریانی گیلان اجرا می‌شود.

وی، تصریح کرد: اجرای طرح آماربرداری مبدأ‌ ـ‌ مقصد به برنامه‌ریزی و مدیریت عوامل موثر در حمل و نقل زمینی کمک شایانی خواهد کرد.

آل محمدی، ادامه داد: اقتصادی کردن صنعت حمل و نقل کشور و توسعه فرهنگ اجتماعی حمل و نقل از دیگر مزایای طرح مذکور است.

گفتنی است، طرح آماربرداری مبدا‌ٔ ـ‌ مقصد از 16 لغایت 20 اردیبهشت در سراسر کشور به اجرا در می آید و در گیلان نیز 700 نفر نیروی پرسشگر، ترددشمار، ناظر و پلیس در اجرای این طرح همکاری خواهند داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز