خبرگزاری کار ایران

خرداد امسال؛

سومین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی در زنجان دایر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۴۱۳

مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن، گفت: باید تلاش شود تا نمایشگاه‌ها تخصصی و با توجه به پتانسیل استان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمود بندرچی، مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن امروزپنج شنبه (۳ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای امسال سومین نمایشگاه بین المللی معدن، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته را با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان برگزار می‌شود.

وی به اجرای اولین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی به مدت سه روز در استان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در نوع خود بی‌نظیر است.

به گفته بندرچی، متاسفانه در کشور نمایشگاه بدون توجه به پتانسل استان‌ها برگزار می‌شود و باید تلاش شود تا نمایشگاه‌ها تخصصی و با توجه به پتانسیل استان برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری پنل تخصصی خاک در حاشیه این نمایشگاه افزود: این پنل تخصصی با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، خانه معدن و شرکت سرب و روی به صورت چالشی در استان برگزار می‌شود.

بندرچی با تاکید بر اینکه باید انگیزه‌ای برای اجرای این نمایشگاه وجود داشته باشد، افزود: سال گذشته استقبال چندانی از این نمایشگاه انجام نشد.

وی با اشاره به تشویق صنعتگران در برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: در این نمایشگاه شاهد حضور هیات روسی، صنعتگران ترکیه، فرانسه عمارات متحده و هیات تجاری اتاق بازرگانی خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل شرکت رستاک پادویژن، پیش بینی می‌شود در سال جاری ۲۰۰ غرفه در سه سالن نمایشگاه کاسپن زنجان دایر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز