خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اسلامی کار استان فارس:

تمامی احزاب اصلاح طلب خود را مقید به فعالیت در چارچوب قانون اساسی می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۹۶۳

دبیر حزب اسلامی کار استان فارس با انتقاد از طرح عناوینی نظیر اصلاح طلب تند، کند و معتدل تصریح کرد: تمامی احزاب اصلاح‌طلب کشور خود را مقید به فعالیت در چارچوب قانون اساسی می‌دانند و به همین دلیل طرح چنین مسائلی توطئه‌ای برای ایجاد شکاف بین اصلاح‌طلبان و دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فسا، بهمن حاجات‌نیا که در حاشیه معرفی اعضای شورای مشورتی توسعه شهرستان فسا سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند که در دهه گذشته چقدر احساس غربت داشتند، افزود: در دورانی که برخی از تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران جامعه چارچوب‌های اخلاق سیاسی را رعایت نمی‌کردند، اصلاح‌طلبان در صحنه ماندند.

عضو ارشد مجمع مشورتی توسعه استان فارس،گفت: اصلاح‌‍طلبان خود را صاحب دولت نمی‌دانند و معتقدند که باید از تمام پتانسیل‌های موجود برای موفقیت دولت یازدهم بهره جست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تشکیل مجمع مشورتی توسعه استان‌ها پاسخی به سوالات لایه‌های مختلف جامعه است.

حاجات‌نیا فضای ایجاد شده در دولت یازدهم را غیر قابل مقایسه با دولت قبل دانست و افزود: ما فراموش نکرده‌ایم که در دولت پیشین بسیاری از اصلاح‌طلبان اجازه فعالیت سیاسی و اجتماعی نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز