خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

مدیریت شهری زنجان با همکاری رسانه‎‌ها آماده تحقق شعار سال است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۱۱۳

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مجموعه مدیریت شهری زنجان با همکاری رسانه‎های استان به عنوان یک نهاد خدمتگزار آماده تلاش در راستای تحقق شعار سال است.

به گزارش ایلنا از زنجان، آراض ضیایی امشب در دیدار اعضای سازمان بسیج رسانه استان زنجان با رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: رسانه و قلم از ارزش بسیاری بالایی برخوردار هستند به گونه‎ای که در قرآن کریم به ارزش قلم سوگند یاد شده است.

وی با بیان اینکه ضروری است رسانه‎‌ها در راستای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: فضا سازی مثبت و منفی از سوی رسانه‎‌ها هر دو امکان‎پذیر است اما اینکه رسانه‏‌ها به دنبال ارزش‏‌ها باشند، آن رسانه در بین مردم محبوب‌تر است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان توجه به حاشیه و بدون ثمر رسانه‎‌ها را به جایگاه خود نمی‌‎رساند، افزود: امیدوارم کشتی فرهنگ جامعه با دید مشفقانه رسانه‎‌ها به سلامت پهلو گیرد.

ضیایی با اشاره به مشکلات قانونی پیش‌روی شورای اسلامی تصریح کرد: این حدود قانونی اجازه فعالیت‎های بیشتر را به شورای اسلامی نمی‌‎دهد.

وی وظایف شوراهای اسلامی را وسیع و دارای گستردگی خاص عنوان کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات مردم منطقه و حل آن‌ها از وظایف اصلی شورا محسوب می‌‎شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورای اسلامی صدا ندارد که این امر موجب شده تا مردم به خوبی به حقوق شهروندی خود آگاه نباشند، افزود: صدای شورا‌ها از طریق رسانه‎‌ها می‌‏تواند به مردم برسد که در این زمینه رسانه‌‏‌ها وظایف سنگینی دارند.

ضیایی با اشاره به راه‎اندازی کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی و ورزش و سلامت تصریح کرد: تلاش می‌‎شود در سال جاری نگاه شورا از شهرداری فرا‌تر رفته و با نگاهی به برون در حل مشکلات مردم بیشتر کوشا باشد.

وی از تشکیل اتاق فکر و سرمایه‎گذاری در شورای اسلامی زنجان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم اتاق فکر رسانه‎‌ها در شورای اسلامی شهر زنجان تشکیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه دغدغه انعکاس واقعیت‎‌ها را دارد، افزود: شورا می‌‎تواند از ظرفیت‎های بسیج رسانه برای انعکاس اخبار شورا بیشتر استفاده کند.

ضیایی با بیان اینکه این سازمان می‌‎تواند به صورت کاربردی فعالیت کند، تصریح کرد: این سازمان می‌‎تواند در جذب افراد تاثیرگذار در حوزه رسانه با استفاده از ظرفیت‎های خود کارآمد باشد.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان امسال بیشتر فعال می‌‎شود، افزود: این معاونت می‌‎تواند برنامه‏‎های بسیج رسانه را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: خوشبختانه در شورای چهارم نگاه مثبتی به رسانه‎‌ها وجود دارد که امیدواریم با حمایت اصحاب رسانه تعامل و همدلی مردم و مسئولان در حوزه مدیریت شهری بیش از گذشته توسعه یابد.

ضیایی با اشاره به شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی بیان داشت: شعار سال راهگشای تحقق شعارهای اقتصادی و فرهنگی کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز