خبرگزاری کار ایران

در روز شنبه ۲۹ فروردین؛

اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق بازرگانی البرز معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۹۱

یک عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی البرز از تشکیل جلسه هیئت نمایندگان پارلمان بخش خصوصی استان، برای معرفی اعضای جدید هیئت رئیسه خود در روز شنبه ۲۹ فروردین ماه، خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، این عضو هیئت نمایندگان اتاق البرز، که نخواست نامش فاش شود، با اعلام این خبر افزود: در روزهای اخیر، افراد خاصی، با مطرح کردن نام خود و برخی اشخاص، شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص نوع چینش و ترکیب جدید هیئت رئیسه اتاق البرز در سطح استان مطرح کرده بودند که بنده همه این شایعات مطرح شده را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه، با بیان اینکه در حال حاضر اتاق البرز اعضای جدید هیئت رئیسه خود را شناخته تصریح کرد: باید بگویم که با رایزنی‌هایی که از اولین روز بعد از انتخایات اتاق‌های بازرگانی، در البرز صورت پذیرفت، هم اکنون اتاق البرز، اعضای جدید هیئت رئیسه خود را شناخته و حتی صورت جلسه مربوطه‌ای که در آن اسم اعضای جدید هیئت رئیسه ذکر شده، توسط هیئت نمایندگان این اتاق امضا شده است.

وی در پایان، بار دیگر با تاکید بر اینکه اتاق البرز، هم اکنون اعضای جدید هیئت رئیسه خود را شناخته و انتخاب کرده است خاطرنشان کرد: تشکیل جلسه هیئت نمایندگان اتاق البرز، در روز شنبه ۲۹ فروردین ماه، تنها و صرفا برای معرفی و اعلان اعضای جدید هیئت رئیسه پارلمان بخش خصوصی، در این استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز