خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

بیش از یک میلیون گردشگر نوروزی در روستاهای مازندران اقامت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۷۱

استاندار مازندران گفت: امسال از 8 میلیون اقامت در استان یک میلیون و 300 هزار نفر در روستاها اقامت داشتند.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار امشب در بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، با بیان اینکه مازندران  در نوع خود در سطح کشور و دنیا بی‌نظیر است، افزود: به لحاظ موقعیت طبیعی و اقلیمی مازندران، در طول سال شاهد حضور گردشگران در سراسر کشور و دنیا به این استان هستیم.

فلاح، با بیان اینکه کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در طول سال به صورت دایمی برپا است گفت: حضور  نیروهای انتظامی و امنیتی در سراسر استان و برپایی ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران فعال است که به ارایه خدمات به گردشگران مشغولند.

استاندار مازندران با بیان اینکه امسال شاهد افزایش 11 درصدی اقامتگاه‌های استان بودیم گفت: امسال با افزایش ظرفیت اقامت 740 نفر شب مواجه بوده‌ایم.

وی ادامه داد: از آغاز سفرهای نوروزی تا روز گذشته  8 میلیون و 100 هزار نفر شب  در استان اقامت داشته‌اند.

فلاح اظهار کرد: امسال کاهش تصادفات و کاهش فوتی‌ها را در استان شاهد بودیم.

استاندار مازندران، با اشاره به اینکه 45 درصد جمعیت استان را روستاها تشکیل می‌دهند گفت:  امسال  از 8 میلیون اقامت در استان یک میلیون و 300 هزار نفر در روستاها اقامت داشتند.

وی ادامه داد: تلاشمان بر این است در سال آینده نوآوری در زمینه گردشگری روستایی در استان انجام شود و شاهد حضور بیشتری از گردشگران به روستاها باشیم.

استاندار مازندران اظهار کرد: میراث فرهنگی قدمت چندین ساله در استان دارد که باید نسبت به مرمت آن اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز