خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:

سیاسیون ما لازم است به پیشینه پرشکوه ادبیات نگاهی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۴۷

معاون امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:برخی از سیاسیون ما لازم است در بیان ، به پیشینه پرشکوه ادبیات اصیل مان نگاهی هم داشته باشند و از بیان تنش زا که شأن مردم و ایران اسلامی را خدشه دار کند ؛ پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا محمد رحیم نوروزیان در نشست آموزشی دوره آموزشی اطلاع رسانی و گفتمان مطلوب در دولت تدبیر و امید افزود: جبهه گیری از سوی روابط عمومی ها در قبال مطالب رسانه ها ، شایسته نیست به صورت متقابل باشد و رویکرد تهجمی در دولت اعتدال ، جایگاهی ندارد.

 وی ادامه داد: با توجه به مشکلات زیادی که رسانه ها دارند، روابط عمومی ها فضای فعالیت رسانه ها را تنگ نکنند.

محمد رحیم نوروزیان در نشست آموزشی که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی برگزار شده بود؛ افزود: در فضایی هستیم که نظام اسلامی در تهاجم شدید است و اگر به زبان احسن حرف خود را بیان کنیم، می توانیم در این عرصه موفق شویم.

وی با بیان این که "دولت به شدت از سوی عده ای در حال تخریب است" ادامه داد:تخریب گران  فضای سیاسی ندانسته تیشه به ریشه باورهای مردمی زده و نمی دانند که با تخریب دولت خیلی از ارزش ها را مورد هجمه قرار می دهند و روابط عمومی ها باید مراقب باشند مقابله مثل نکرده و بیانی توأم با ادب داشته باشند.

وی افزود:روابط عمومی ها همت کنند و بانیان روش و شیوه احسن گفتمان و اخلاق باشند و اگر ایرادی، انتقادی، سخنی و حتی تهمتی به آن ها وارد شد به شیوه مناسب جواب دهند.  

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی نیز در این نشست آموزشی با تبیین اندیشه ایرانیان و شکوه آنها در بیان و ادب از مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان خراسان شمالی خواست در بیان همیشه پیشینه پر شکوه ایران اسلامی را در ادبیات به خاطر داشته باشند.

دکتر حبیب صفر زاده که در سوابق خود رایزن فرهنگی ایران در کشورهای آسیای میانه را داشته است ؛ افزود: واژه برای بیان و استفاده کردن استو کارشناس روابط عمومی باید بداند برای بیان خود باید بهترین کلمات را استفاده کند . کلماتی که مانند آثار فاخر ایران چون نظامی و مولانا حتی بعد از گذشت 8 قرن ، هنوز زیادی دارد.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ و ادبیات غنی ما سرشار از کلام و واژه های زیباست و اگر درصدد ماندگاری پیام خود هستید از این خوان غنی و گسترده استفاده کنید.

مدیر کل روابط عمومی استانداری نیز گفت:دولت الکترونیک نیازمند روابط عمومی الکترونیک است که در این خصوص نیازمند نیروهای متخصص هستیم.

ولی قلیچی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان اظهار داشت: دانش افزایی،تقویت گفتمان نظام دولت و افزایش کارآمدی روابط عمومی ها ، شناسایی ، استعدادیابی و تربیت نیرو از مهم ترین اهداف شورای هماهنگی روابط عمومی است.

وی افزود:تاکنون درچهارشهرستان استان شورای هماهنگی روابط عمومی راه اندازی شده که فعال شدن آن در4شهرستان دیگر درصد تشکیل نخستین پارلمان استانی معلمان هستیم که اعضای آن متشکل ازاعضای شورایهماههنگی در استان و8شهرستان خواهد بود.

قلیچی خاطرنشان کرد:یکی از برنامه های اصلی ما در شورای هماهنگی روابط عمومی استاا هویت بخشی به این شوراست.

وی همچنین از فعال شدن بانک اطلاعاتی روابط عمومی ها نیز خبر داد.

قلیچی تصریح کرد:برگزاری منظم جلسات هیات ریییسه شورای هماهنگی روابط عمومی موجب اتخاذ تصمیمات خوبی شده اما این بدین معنا نیست که می توان تمام مشکلات روابط عمومی ها را در یک یا دو دوره حل کرد.

وی ادامه داد: فراهم نبودن زیرساخت ها، نبودن دستورالعل و نقشه راه موجب شده تاکنون روابط عمومی ها به خوبی از عهده وظایف خود به خوبی برآیند.

شایان ذکر است انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی با 12 کاندیدا در این جلسه برگزارو افراد منتخب مشخص شدند.

بر اساس این گزارش محسن آگاهی حسن آباد، محسن زاهد احمدی، بنفشه یزدانی، علی قلی زاده،حضرتقلی حیدزاده، امیر حسین نقی پوران و عباس شجاعی به عنوان اعضای اصلی و محمد صالحی نیا و ابولفضل گوهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز