خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز عنوان کرد:

افزایش 50 درصدی بودجه استان البرز در سال 94

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۷۴

استاندار البرز بر لزوم صرفه جویی در هزینه ها، توسط مدیران استان البرز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی با بیان این مطلب در هفتمین و آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 1393 اظهار داشت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 93، لازم است تا مدیران دستگاه های اجرایی استان از طریق ارائه گزارش‌های دقیق، از عملکردها و برنامه‌ها ی انجام شده را به معاونت برنامه ریزی ارسال کنند تا روزهای آغازین سال 94 این اقدامات برای شهروندان استان گزارش داده شود.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به اهداف و برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت هر مجموعه‌ای، ارائه گزارش‌های دقیق و شفاف از عملکرد یکساله سبب می شود که علاوه بر مشخص شدن میزان تحقق این اهداف و برنامه‌ها، نقاط قوت و ضعف کارها و فعالیت‌های انجام شده در طول یکسال مشخص شود.

طهایی تصریح کرد: گزارش‌دهی مدیران می ‌تواند از دو جهت دنبال شود. یکی ارائه گزارش‌های منظم به مدیران بالادستی که کم‌و‌بیش ارائه می‌شود و دیگری گزارش به مردم و رسانه‌ها که هر دو سبب می شود امور مختلف استان در ابعاد کمی و کیفی رشد داشته باشد و از هزینه‌ها کاسته شود.

استاندار البرز افزود: این نوع گزارش‌ها موجب می شود که علاوه بر روشن شدن ابعاد مختلف فعالیت‌ها، اقدامات و نتایج احتمالی آنها، مردم از خدمات دستگاه‌های مختلف بیش از پیش آگاه شوند.

استاندار البرز در ادامه تصریح کرد: تلاش ما این بوده که برای سال 94 منابع و هزینه ها واقعی دیده شود و بر همین اساس با پیگیری  از  معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری وهمچنین پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مجلس، امسال بیش از هر زمان دیگری بودجه واقعی استان پایه ای شده و 50 درصد افزایش داشتیم و از این رو برای سال آینده دغدغه کم تر خواهیم داشت.

 وی همچنین بیان داشت: هفته‌های پایانی سال، فرصت مناسبی است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با نگاه واقع‌بینانه و در نظر گرفتن جوانب گوناگون، اقدام به تهیه گزارش‌های مبسوط و دقیقی از عملکرد یکساله خود کرده و آن را به مردم ارائه دهند.

طهایی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست صرفه جویی در هزینه ها را در سال 94 سرلوحه کار خود قرار داده و درآمدهای استانی را  نیز محقق کنند.

استاندار البرز در پایان، به نقش سند آمایش در استان اشاره کرد و افزود: طرح آمایش سرزمین، سند بالا دستی توسعه استان است از این رو این طرح با هدف رشد اقتصادی، توسعه اجتماعی، تامین امنیت حیاتی و رشد و تعالی فرهنگی در استان البرز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این سند تا نیمه اول سال 94 نهایی می شود باید به این طرح نگاه ویژه ای  شود زیرا علاوه بر نقش مهم آن در برنامه ششم توسعه یک ضرورت است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز