خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی عنوان کرد؛

لزوم نظارت بر عملکرد مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد انزلی در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۹۳۷

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: مدیران مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد انزلی باید نظارت و بازرسی دقیقی بر عملکرد مجتمع‌های این منطقه در ایام نوروز داشته باشند.

به گزارش ایلنا از منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور بعد از ظهر امروز در نشست مدیران مجتمع‌های تجاری این منطقه افزود: مدیران مجتمع‌های تجاری با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت باید لحظه‌های خوبی را برای گردشگران و مهمانان نوروزی فراهم کنند.

وی افزود: فعال سازی پروژه‌های عمرانی بزرگ، تکمیل زیرساخت‌های خدماتی ،توسعه خدمات شهری و لحاظ کردن تمام مزایا و معافیت‌های قانونی از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد انزلی از گذشته تاکنون بوده که بخش زیادی از این اهداف محقق شده است.

مسرور، مصوبه کالای همراه مسافر را فرصت مناسبی برای توسعه تجارت و گردشگری در سطح منطقه آزاد انزلی و حتی استان دانست.

وی بر لزوم نظارت مدیران مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد انزلی بر عرضه کالاهای با کیفیت و برند در غرفه‌های فروش تاکید کرد و یادآور شد: اقدامات لازم برای فعال سازی دفتر رسیدگی به شکایات، زیباسازی و عدم فروش اجناس با کیفیت پایین در مجتمع  منطقه آزاد انزلی باید انجام شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی، چشم انداز اجرای کالای همراه مسافر در این منطقه را رو به جلو ارزیابی کرد و گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی رویکرد اصلی این سازمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز