خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان:

60 هزارنفراز کربلای جنوب ایران در عید بازدید می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۴۳۱

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: ۳۶هزار نفر در پنج ماه گذشته به مناطق عملیاتی در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شدند که تا بعد از تعطیلات نوروز این آمار به ۶۰هزار نفر می رسد.

به گزارش ایلنا، سردارمجتبی فداء؛پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به اینکه در طول پنج ماه گذشته 36 هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند، افزود: منطقه عملیاتی جنوب با توجه به امکانات رفاهی که دارد، ظرفیت 45 هزار نفری داشته و بازدید‌کنندگان در اردوگاه‌های شهید مسعودی، شهید حیدری و شهید باکری مستقر می‌شوند.

 وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دانشجویی از 18 اسفند ماه آغاز شده است، اضافه کرد: 5 هزار دانشجو در این اردوها شرکت کردند و تا پایان سال آتی نخبگان هر رشته به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه پرکردن اوقات فراغت، استفاده از ظرفیت دانشجویان، رسیدگی به مناطق محروم، کمک به دستگاه های دولتی برای انجام کارهای فرهنگی از اهداف این اردوهاست ادامه داد:۱۰ گروه بیست نفره در قالب اردوهای جهادی به استان های چهارمحال بختیاری، سیستان و بلوچستان و اصفهان اعزام شدند.

 جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان به کیفیت مطلوب اتوبوس‌ها اشاره و تصریح کرد: امنیت و سلامت اردو‌ها مهم‌ترین هدف ما است و در هر اتوبوس برای کنترل راننده و سرنشینان فردی مسئول این کار شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز