خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز در صحن علنی شورای شهر خبر داد:

بهره برداری پروژه‌های سال ۹۳ تا سوم خرداد سال آینده

کد خبر : ۲۵۸۸۱۶

شهردار تبریز گفت: تا سوم خرداد سال ۹۴ تمامی پروژه‌های بزرگی که در سال ۹۳ در تبریز آغاز شده‌اند تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا صادق نجفی امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰ پروژه مهم شهرداری آماده افتتاح می‌باشد که این پروژه‌ها قبل از عید افتتاح خواهند شد.

شهردار تبریز با اشاره به تصویب به موقع بودجه سال آینده شهر تبریز در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارهای عملیاتی و بررسی پروژه‌های سال ۹۴تبریز آغاز شده است و از ۱۵ فروردین کار اجرایی پروژه‌های تبریز را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به جلسه مدیران شهرداری تبریز برای هماهنگی و آمادگی برای اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق مختلف شهرداری تبریز گفت: آهنگ و ریتم اجرای پروژه‌های عمرانی تبریز کند نخواهد شد و سعی خواهیم کرد به بهترین شکل ممکن در خدمت شهروندان و همشهریان عزیز باشیم.

شهردار تبریز با اشاره به برنامه‌های ویژه شهرداری تبریز برای توسعه و حفاظت از فضای سبز تبریز گفت: توجه به حفظ و توسعه فضای سبز تبریز در سال آینده مد نظر شهرداری تبریز است و برنامه مدون و آماده‌ای برای هر کدام از مناطق شهرداری تبریز در این خصوص طرح ریزی شد ه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز