خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز از نامزدی در انتخابات اتاق بازرگانی انصراف داد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۱۵۶

شهردار تبریز با ارسال نامه‌ای به رئیس انجمن نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن، انصراف خود را از نامزدی در هشتمین دوره انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن، اعلام کرد.

شهردار تبریز با ارسال نامه‌ای به رئیس انجمن نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معادن، انصراف خود را از نامزدی در هشتمین دوره انتخابات اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معادن، اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، صادق نجفی ، در این نامه متذکر شده است: با توجه به درخواست استاندار آذربایجان‌شرقی و رییس شورای اسلامی شهر تبریز، و تاکید ایشان بر این‌که « حضور بنده ممکن است با تحت‌الشعاع قرار دادن برنامه‌های شهرداری، به روند پرشتاب حرکت‌های تحول‌آفرین مدیریت شهر تبریز لطمه وارد کند» انصراف خود را از نامزدی در هشتمین دوره انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن، اعلام می‌کنم.

متن نامه منتشرشده توسط دکتر نجفی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای مجتبی خسروتاج

معاون محترم توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت

و رئیس انجمن نظارت بر هشتمین دوره انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن

با سلام و تهیت؛

از نخستین سال‌های آغاز مسئولیت در بخش‌های مختلف مدیریتی، همواره بر این باور بوده‌ام که پیش‌برد اهداف اجرایی، جز با نقش‌آفرینی حوزه‌های اقتصادی میسر نخواهد شد. این باور، در واقع، ریشه‌ در آموزه‌هایی دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی، به خصوص در دو دهه اخیر، در محورهایی از قبیل حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف، همت و کار مضاعف، عنوان کرده‌اند. محورهایی که برآیند همگی آن‌ها، «حماسه اقتصادی» مورد نظر معظم‌له و نهایتاً ارتقای سایر شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی کشور است.

این رویکرد که از آغاز دوره تصدی بر شهرداری تبریز نیز همچنان باور قلبی اینجانب بوده، انگیزه‌ اصلی‌ حضورم را در هشتمین دوره انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن، فراهم ساخت. از سوی دیگر، افزایش هماهنگی و هم‌افزایی بین ظرفیت‌های گسترده صنفی و صنعتی شهر تبریز و استان آذربایجان‌شرقی با مباحث مدیریت شهری، ایجاد بستر منطقی و قانونی برای حمایت از رویکردهای سرمایه‌گذاری، نکته دیگری بود که اینجانب را برای نامزدی در هشتمین دوره انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن راغب می‌کرد.

علی رغم این، با توجه به درخواست استاندار خدوم آذربایجان‌شرقی و رییس محترم شورای اسلامی شهر تبریز، و تاکید ایشان بر این‌که « حضور بنده ممکن است با تحت‌الشعاع قرار دادن برنامه‌های شهرداری، به روند پرشتاب حرکت‌های تحول‌آفرین مدیریت شهری تبریز لطمه وارد کند» انصراف خود را از نامزدی در هشتمین دوره انتخابات اتاقهای بازرگانی و صنایع و معادن، اعلام می‌کنم.

با این حال، کماکان خود را خادم فعالان صنفی، صنعتی، تجار و بازرگانان متعهد و دلسوز دانسته و قدردان حمایت ها و اظهار لطف ایشان هستم.

امید آن که برگزاری پرشور این انتخابات، موجب حضور افراد دلسوز و توانمند در اتاق بازرگانی و حرکت به طرف شاخص‌های «حماسه اقتصادی» شود.

با احترام

صادق نجفی

 

 

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز