خبرگزاری کار ایران

۱۳ و ۱۴ اسفند ماه جاری؛

فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم وارش در لاهیجان به نمایش در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۵۰۸

فیلم‌های منتخب هشتمین جشنواره بین المللی فیلم وارش ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه جاری در دانشکده سما لاهیجان به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لاهیجان، مسئول انجمن سینمای جوان این شهرستان صبح امروز در حاشیه نخستین روز از نمایش فیلم‌های منتخب هشتمین جشنواره بین المللی فیلم وارش اظهار کرد: این برنامه امروز و فردا برای علاقه مندان در دانشکده سما لاهیجان برگزار می‌شود.

ساسان عادلی ادامه داد: نمایش این فیلم‌ها با موافقت «مهدی قربانپور» فیلمساز فعال و موفق فیلم کوتاه کشور و طراح جشنواره فیلم وارش صورت گرفته است.

به گفته وی، نمایش این آثار در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه جاری راس ساعت ۱۰ تا ۱۴ عصر در سالن اجتماعات دانشکده سما لاهیجان انجام می‌شود.

مسئول انجمن سینمای جوان لاهیجان از تمام فیلمسازان فعال، علاقمندان به سینما و فیلم کوتاه و دانشجویان جهت شرکت و حضور در نمایش فیلم‌های مذکور دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، هشتمین جشنواره بین المللی فیلم وارش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با حمایت استانداری این استان و سازمان سینمایی کشوردر سه بخش اصلی، جنبی و ویژه در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ دی ماه امسال در شهر بابل برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز