خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس :

بیش از ۶۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به مناطق مختلف استان فارس اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۵۰۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: بیش از ۶۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه و نوروز به تمامی نقاط استان فارس اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز ، حجت الاسلام سیدولی‌الله محمودی‌نژاد، صبح امروز چهارشنبه با اشاره به تقارن نوروز با دهه فاطمیه اظهار داشت: بیش از 600 مبلغ در ایام فاطمیه و نوروز به تمامی نقاط استان فارس اعزام می‌شوند که 432 نفر از این افراد برادران طلبه هستند.

وی با بیان اینکه 175 نفر از این مبلغان بانوان طلبه هستند، گفت: نقش بانوان در ترویج فرهنگ اسلامی به ویژه در میان بانوان بسیار مهم و پررنگ است و باید از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ فاطمی استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توفیق عظیم از جانب خداوند است، خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی در ایام نوروز، روز شهادت حضرت فاطمه (س) نیز با همکاری هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان‌ها عزاداری این بانوی بزرگوار به صورت ویژه برگزار می‌شود.

‌محمودی‌نژاد با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان فارس و شهر شیراز تصریح کرد: مکان‌های گردشگری و امامزادگان واجب التعظیم در استان فارس و شهر شیراز همواره مورد توجه مسافران داخلی و خارجی بوده و این فرصت بی‌نظیر برای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است.

وی از فعالیت‌ های تبلیغات اسلامی فارس در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: حضور روحانیان متخصص در مکان‌های از پیش تعیین شده برای پاسخگویی به شبهات و سئوالات مردم و مسافران در اماکن تاریخی و گردشگری از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با هیئت امنای حسینیه‌های شهرستان‌های فارس برای اسکان مسافران نوروزی برنامه‌ریزی شده است.

نرگس فرجام
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز