خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت خبر داد؛

اجرای مسابقه «دل نوشته برای مسافر گمنام» در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۳۹۸

.رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از اجرای مسابقه «دل نوشته برای مسافر گمنام» در این شهرستان خبر داد.

رضا ثقتی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از رشت، رسالت خطیر انعکاس و بازگویی از رشادت های شهدا را یکی از رسالت مهم هنرمندان این مرز و بوم دانست.

وی با اشاره به مراسم تشییع شهدای گمنام در روز چهارشنبه 13 اسفند جاری اذعان کرد: این شهدا طی مراسمی از محل سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در پل عراق به سمت میدان شهرداری تشییع و در پردیس بنت الهدی صدر گلسار تدفین خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از جامعه بزرگ هنری و تمامی عکاسان این شهر برای حضوروثبت لحظات ناب عاشقی و دلدادگی در تشییع شهدای گمنام دعوت کرد.

وی یادآورشد: آثار ارسالی عکاسان از اربعین شهدای گمنام مذکور در محل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به نمایش عموم گذاشته می شود.

ثقتی، همچنین از اجرای مسابقه «دل نوشته برای مسافر گمنام» خبر داد و عنوان کرد: اهالی قلم به ویژه جوانان نسل سوم انقلاب، دل نوشته های خود را در قالب متن کوتاه ادبی به مناسبت تشییع و تدفین شهدای گمنام در قالب این طرح نوشته و ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد:علاقه مندان دل نوشته های خود رابه مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت واحد روابط عمومی ارسال کرده و یا به آدرس mosafergomnaam@gmail.com ایمیل کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در پایان گفت: بخشی از دل نوشته های برگزیده مذکور در ویژه نامه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس وسایرنشریه ها به چاپ خواهد رسید و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز