خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

جمع‌آوری ۵۵۴ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۰۴

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری ۵۵۴ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان, گفت: طی این مدت در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج)، ۲ میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو با اشاره به مشارکت مطلوب مردم استان در طرح‌های اجرایی این نهاد طی مدت مذکور، اضافه کرد: طی شهریور ماه نیز به علت نزدیکی به فصل مدارس و همچنین اجرای طرح‌های مختلف مشارکت مردم در این مرکز مطلوب بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان، بیان کرد: طی این مدت در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج)، ۲ میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

این مسئول همچنین میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح احسان دانش‌آموزی را ۲۱۹ هزار ریال اعلام کرد و گفت: شهریور امسال در طرح صدقات و همیان مولا نیز به ترتیب ۹ میلیون ریال و ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال کمک جمع‌آوری شده است.

حسنلو در ادامه با اشاره به کمک ۳۰ میلیون ریالی مردم استان در طرح اطعام نیازمندان در خانه انفاق و طی شهریور ماه، تصریح کرد: مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در طرح‌های یاسین و طاها نیز به ترتیب ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال است.

وی در ادامه به جمع‌آوری ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال کمک مردمی در طرح کوثر اشاره کرد و گفت: از این مبلغ ۳ میلیون ریال به صورت نقدی و یک میلیون و ۵۵۰ هزار ریال نیز به صورت غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به مشارکت ۳ میلیون و ۵۹۵ هزار ریالی مردم استان در طرح رحمت، بیان کرد: طی شهریور ماه امسال در قالب طرح شفا ۴۶ میلیون و ۹۰۵ هزار ریال کمک جمع‌آوری شده است.

این مسئول همچنین با اشاره به جمع‌آوری یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در قالب طرح کفارات، افزود: شهریور امسال میزان زکات جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان ۴ میلیون و ۱۳۵ هزار ریال بوده است.

وی در ادامه با اشاره به کمک ۳۸۲ میلیون ریال مردم خیر استان زنجان در قالب طرح اکرام ایتام، اضافه کرد: از مبلغ اعلام شده ۳۷۷ میلیون ریال به صورت نقدی و ۴ میلیون و ۸۵۹ هزار ریال نیز به صورت غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه شهریور امسال در قالب کمک به دانش‌آموزان نیازمند و جشن عاطفه‌ها ۷ میلیون و ۹۱۴ هزار ریال کمک جمع‎آوری شده است، تصریح کرد: از این مبلغ ۷ میلیون و ۸۳۶ هزار ریال به صورت غیرنقدی و ما بقی نیز به صورت نقدی کمک شده است.

این مسئول همچنین میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در این مرکز را در راستای کمک به مردم مظلوم فلسطین و حج فقراء به ترتیب ۴ میلیون و ۳۱۹ هزار ریال و یک میلیون و ۶۲۸ هزار ریال اعلام کرد و گفت: طی این مدت در قالب کمک‌های خاص نیز ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال کمک جمع‌آوری شد.

حسنلو با اشاره به اینکه در مجموع شهریور ماه امسال ۵۵۴ میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است، بیان کرد: از این مبلغ، ۱۶ میلیون و ۲۵۵ هزار ریال به صورت غیرنقدی و ۵۳۸ میلیون و ۲۵۷ هزار ریال نیز به صورت نقدی جمع‌آوری شده است.

وی همچنین گزارشی از تعداد حامیان جذب شده در این مرکز نیز ارائه کرد و گفت: شهریور ماه امسال در قالب طرح اکرام ایتام ۲۱ حامی جذب و ۲۹ فرزند واگذار شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به جذب ۹ حامی در قالب طرح طاها بیان کرد: این تعداد حامی کفالت ۱۲ یتیم را تقبل کرده‌‍‌اند.

این مسئول همچنین به جذب ۱۰ حامی در طرح محسنین اشاره کرد و گفت: حامیان جذب شده در این طرح کفالت ۱۳ یتیم را قبول کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به توزیع ۳۵ صندوق کوچک در قالب طرح صدقات و جذب سه نیروی افتخاری، بیان کرد: همچنین در طرح یاسین و شفا نیز به ترتیب دو و یک حامی در خانه انفاق جذب شده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان بیان کرد: در مجموع طی شهریور ماه امسال ۷۱ حامی در قالب طرح‌های مختلف کفالت ۵۶ یتیم و فرزند را قبول کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز