خبرگزاری کار ایران

عاملان نزاع منجر به چاقو کشی در شهرستان لردگان بازداشت شدند

عاملان نزاع منجر به چاقو کشی در شهرستان لردگان بازداشت شدند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان گفت : عاملان درگیری منجر به چاقو کشی کمتر از ۲۴ ساعت در لردگان دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ  عبدالله مرادی اظهارداشت :در پی اعلام نزاع در یکی از محله‌های شهر لردگان بلافاصله تیم های  گشت کلانتری ۱۱ به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چندین نفر جوان  پس از درگیری لفظی و طی نزاع شکل گرفته، با ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند و ضاربان دخیل در این نزاع هم از محل متواری می‌شوند.

وی با اشاره به انجام پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان چاقو کشی تصریح کرد: در این رابطه با تلاش تیم‌هایی از پلیس عاملان وقوع چاقو کشی منجر به جرح که دو نفر بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به جرح اختلافات بر روی زمین کشاورزی  پس از درگیری لفظی و بالا گرفتن درگیری فیزیکی بوده گفت: در این رابطه ۴ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز