خبرگزاری کار ایران

با صدور حکمی از سوی معاون وزیر نیرو؛

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس ابقا شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس ابقا شد

با صدور حکمی از سوی معاون وزیر نیرو، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس در سمت خود ابقا شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی با امضای حمیدرضا جانباز؛ معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، سیاوش بدری در سمت مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس، ابقا شد.

در حکم ابلاغی آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد مصوبه مجمع عمومی مورخ 3 خردادماه 1405، و به پیشنهاد مصوبه 9 خرداد 1405 هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس، به موجب این حکم، مدیریت جنابعالی به مدت 2 سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور، تمدید می شود.

انتظار می‌رود با هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت کلیه عوامل ذیمدخل در مدیریت منابع آب، نسبت به پیشبرد اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی دولت چهاردهم و وزارت نیرو و اجرای وظایف اهتمام ویژه به عمل آورید.

استمرار مدیریت وی در این جایگاه، فرصتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تقویت زیرساخت‌های آبی استان پهناور فارس در راستای تحقق برنامه‌های توسعه دولت و وزارت نیرو محسوب می‌شود.

استان فارس به دلیل شرایط اقلیمی و چالش‌های حوزه آب، نیازمند مدیریت‌های راهبردی و استمرار برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در این بخش به شمار می‌رود و تمدید این حکم در راستای ایجاد ثبات مدیریتی برای اجرای برنامه‌های کلان آبی در استان انجام شده  است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز