خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۱۰ کیلومتر پروژه راه‌سازی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۴۳

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۱۱۰ کیلومتر پروژه راه‌سازی در دولت سیزدهم با هدف ارتقاء سطح کیفی و حذف نقاط حادثه‌خیز در این استان اجرا شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن افزود: این اداره کل از سال ۱۴۰۰ با تشکیل کارگروه‌های ویژه و تلاش و برنامه‌ریزی به عملیات اجرایی تمام پروژه‌های اولویت‌دار خود شتاب بخشید.

وی توسعه راه‌ها و توجه به حوزه راه‌سازی را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: با تلاش بعمل آمده در سال‌های اخیر، اقدامات موثری در راستای احداث و ارتقای راه‌های استان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان با بیان اینکه این استان بعنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از اهمیت ترارفیکی بالایی برخوردار است، ادامه داد: اصفهان با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، رتبه نخست حمل بار و مقام سوم حمل مسافر را در کشور داراست.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۰ درصد حمل و نقل کشور از استان اصفهان می‌گذرد، از این رو ساخت و ارتقاء راه‌های این استان بسیار حائز اهمیت است.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: با هدف ارتقاء سطح کیفی و حذف نقاط حادثه‌خیز، از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱۰ کیلومتر پروژه راه‌سازی در سطح استان اصفهان اجرا و برای احداث ۲۰۰ کیلومتر راه نیز مطالعات آن انجام شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اینک ۱۷ پروژه در حوزه مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در دست احداث است، افزود: این پروژه‌ها در قالب احداث و بهسازی، تقاطع غیرهمسطح و تونل در دست اجراست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز