خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین به میزبانی شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۳۹

دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه ای به میزبانی شیراز از هشتم تا دهم خردادماه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا،  مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس با اشاره به اینکه این دوره توانمندسازی سه روزه خواهد بود، اظهار داشت: در این همایش سه روزه که با حضور 115 نفر برگزار خواهد شد، دکتر مجتبی اصغری رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور، اساتید خبره کشوری، مدیران کلینیک صنعت و معدن، مدیران تخصصی حوزه صنعت و مشاورین صنعتی حضور خواهند داشت.

حسین پناهی با بیان اینکه اهداف برگزاری این دوره آشنایی بیشتر مدیران با راهبردهای تخصصی حوزه صنعت است، خاطر نشان کرد: توانمندسازی مدیران تاثیر بسزایی در شناخت چالش ها و حل مسائل کاری خواهد داشت که در این دوره تلاش شد با ارایه جزوه های تخصصی بخشی از نیازهای آموزشی مدیران مرتفع گردد.

مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس با اشاره به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی در این دوره توانمندسازی عنوان کرد: در این دوره کارگاه های آموزشی مشاوره مالیاتی، بیمه‌ای، تامین مالی صنایع نیمه فعال و  عقود بانکی و انواع قراردادها، آموزش مشاوره مباحث دانش بنیان صنایع، الگوهای عارضه یابی و آماده سازی برنامه بهبود و احیای واحدهای صنعتی و ارائه الگوهای موفق برگزاری خواهد شد.

پناهی نظام تعلیم و تربیت تخصصی را مهم دانست و افزود: مدیران کانون‌ های تخصصی صنعت معدن می توانند با ترویج فرهنگ مشاوره در شهرک های صنعتی و در بین تولید کنندگان با استفاده از ظرفیت کلینیک صنعت معدن انرژی در موضوعات تحقیق و توسعه‌، مشاوره ای، قوانین مقررات، مالی و بازار نقش بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز