خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

حوزه صنعت و بخش خصوصی بخش عمده رشد اقتصادی استان را پوشش می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۵۹۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده ای از رشد اقتصادی آذربایجان شرقی مربوط به بخش خصوصی و به ویژه حوزه صنعت است، بنابراین باید توجه ویژه ای به این بخش انجام شود.

به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، محمد کلامی در جلسه کارگروه اقتصادی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: دستگاه ها با جدیت وظایف خود را انجام و گزارش آمار اعتبارات استانی و ملی را اعلام و بروزرسانی کنند.

کلامی به موضوع مولدسازی تاکید کرد و اظهار داشت: مولدسازی یکی از مواردی است که مورد تاکید مدیریت استان بوده و پیشرفت و اتمام پروژه های نیمه تمام دولتی منوط به مولدسازی املاک مازاد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بودجه دادنی نیست بلکه آن را باید گرفت، اظهار کرد: آذربایجان شرقی در صنایعی که دانش پایه و مربوط به اقتصاد دانش بنیان است نباید پیشرفت و عقب ماندگی داشته باشد، چرا که آینده هر استانی دیگر صنایع سنتی آن نیست.

کلامی به حوزه گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: هزینه سفر به تبریز باید کاهش پیدا کرده و در کنار کارهای عمرانی و زیربنایی، قیمت تمام شده سفر به آذربایجان شرقی کاهش یابد تا گردشگران و مسافران رغبت بیشتری برای سفر به استان داشته باشند.

وی ادامه داد: جلسات کارگروه اقتصادی باید به سمت عملیاتی شدن پیش رود و در دستور جلسات نیز از بیان موارد سطحی خودداری و به جای آن مسائل اصلی و کلیدی احصا و مطرح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر جدیت دستگاه ها در انجام وظایف و ماموریت ها تاکید و ادامه راه شهدای خدمت را ضروری دانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز