خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبر داد؛

رسیدگی به 6000 پرونده تخلفاتی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۰۲۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به 6هزار پرونده تخلفاتی طی سالجاری در استان نبر داد و‌ گفت: در مجموع متخلفان در استان 2 هزار 707 میلیارد ریال محکوم شدند.

به گزارش ایلنا، حسین نجف زاده گفت: از ابتدای امسال شعب تعزیرات حکومتی استان به پنج هزار و 927 فقره پرونده در سه بخش  کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: از این تعداد پرونده چهار هزار و 420 فقره در بخش کالا و خدمات، هزار و 296 فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و 211 فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بود که در مجموع رسیدگی به این پرونده ها متخلفان اقتصادی به پرداخت 2 هزار و 707 میلیارد و 67 میلیون ریال محکوم شدند.

نجف زاده همچنین از صدور مجازات های غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور کردن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف،حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

به گفته نجف زاده گزارش واحدهای گشت سیار ثبت شده با حضور دستگاههای نظارتی و متولیان بازار در سال جاری 531 اکبپ گشت و سه هزار و 236 بازرسی و از این تعداد بازرسی 2 هزار و 45 پرونده تشکیل و میزان محکومیت 74 میلیارد ریال بوده است.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن 33466803-044 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز