خبرگزاری کار ایران

جریمه واحدهای نانوایی متخلف در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۰۷

در۹ ماهه امسال تعداد یک هزار و ۳۹۱ فقره پرونده تخلفاتی نانوایی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت موارد بهداشتی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: متخلفان نانوایی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۵۹۳ هزار ریال جزای نقدی محکوم ' گردیدند.

به گزارش ایلنا، محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه نان از اهمیت ویژه‌ای در سبد کالایی خانوارها دارد، تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی به منظور حفظ حقوق مردم و جلوگیری از هرگونه تخلفات احتمالی از سوی برخی نانوایان در صورت بروز هرگونه تخلف، براساس قانون و با شدت و جدیت کامل با متخلفان برخورد می‌کند.


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات این مجموعه در برخورد با متخلفان افزود: در۹ ماهه امسال تعداد یک هزار و ۳۹۱ فقره پرونده تخلفاتی نانوایی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت موارد بهداشتی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.


اقوامی بیان کرد: از این تعداد یک هزار و ۳۶۲ فقره آن مختومه و متخلفان به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۵۹۳ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی است بنابراین با انجام گشت‌های مشترک با دستگاه‌های نظارتی شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی، با حضور در سطح شهر و بازرسی از نانوایی‌ها به تخلفات آنان به صورت حضوری رسیدگی می‌کند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز