خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری فارس:

وظیفه داریم مسیر خدمت را تا لحظه آخر ادامه دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۹۵

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه قدرشناسی مردم نشان داد پای کار مردان و خادمان خود هستند، گفت: مسیر خدمت و قطار پیشرفت انقلاب با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم قطعا توفنده‌تر از گذشت ادامه و دشمنان را ناکام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه شورای ادارای استان افزود: آن چیزی که سرمایه گرانسنگ آیت‌الله رئیسی شد، تلاش مستمر ایشان برای آرمان‌های انقلاب اسلامی بود؛ جان دادن در خیمه ولایت و میدان خدمت نصیب ایشان شد و از این بابت افتخار بزرگی را کسب کرد.

وی تصریح کرد: همین چند روز هم دشمنان دیدند در کشوری که مجلس جدید در حال آغاز شدن است و رئیس قوه مجریه نداریم، اما ساختار سیاسی برگرفته از متن اسلام و نظام ولایی اجازه نداد، هیچ خللی در هیچ جایی ایجاد نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان خدمت با کار بزرگ رییس جمهور شهید نهادینه شده و از امروز محکم‌تر از گذشته با همت و اراده و با هم‌افزایی و همدلی تداوم خواهد یافت، اعلام کرد: کاروان‌های خدمت باید با محوریت فرمانداران و حضور مسئله محور مدیران برای ماه های آینده با قوت ادامه پیدا کند و فرمانداران برنامه زمان بندی آن را ارائه دهند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار راه‌اندازی میز خدمت تخصصی در عرصه‌های مختلف از طرف دستگاه های اجرایی شد و گفت: مردم عزیز باید ببینند با سرعت‌ ادامه پیدا می‌کند. 

قزل‌سفلی اضافه کرد: یک شب قدر دیگری در 8 تیر برای انقلاب اسلامی در پیش داریم و مردم با هوشیاری حضور پیدا خواهند کرد و ما هم وظیفه داریم مسیر خدمت را تا لحظه آخر ادامه دهیم. 

وی یادآور شد: فرایند انتخابات از 10 خردادماه با دستور وزیر کشور آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه با ثبت نام، بررسی صلاحیت‌ها، انتشار اسامی، تبلیغات دو هفته‌ای و نهایتا برگزاری انتخابات ادامه پیدا خواهد کرد. 

معاون استاندار فارس در خاتمه سخنانش به حضور سنوات خدمتی مدیران اشاره کرد و گفت: برخی از مدیران در شهرستان‌ها بیش از 8 سال و حتی 22 سال در یک مسند قرار گرفته‌اند که باید جابجایی برای پویایی بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز