خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار شهرستان کرج انجام شد؛

اعطای اعتبارنامه نماینده البرز در مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۶۹

با حضور معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، اعتبارنامه علی شیرین زاد دومین نماینده منتخب حوزه شهرستان های کرج فردیس و اشتهارد در مجلس دوازدهم شورای اسلامی، اعطاء شد.

به گزارش ایلنا از البرز، یحیی رمضانی روز شنبه در مراسم اعطای اعتبارنامه دومین منتخب مردم کرج، اشتهارد و فردیس در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان خدمت، اظهار داشت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی  با شهادتش ثابت کرد آینده جهان از آن اسلام و قرآن است.

وی افزود: ۶۰ کشور دنیا پرچم های خود را نیمه برافراشته کردند؛ این به معنای اقتدار نظام در دولت سیزدهم است.

فرماندار شهرستان کرج اظهار کرد: امروز با امضای اعضای هیات اجرایی اعتبار نامه علی شیرین زاد نماینده شهرستان های کرج فردیس و اشتهارد اهدا شد؛ امیدواریم خیر و برکات وی در خانه ملت جاری و ساری شود.

علی شیرین زاد نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد نیز در این مراسم گفت: آغاز مجلس دوازدهم با ضایعه دردناک شهادت رئیس جمهور عزیزمان و هیات همراه شان مصادف شد؛ لیکن باید تلاش شود که راه، روش و منش دولت سیزدهم تا انتخابات ریاست جمهوری طبق فرمایش رهبرمان به بهترین شکل ادامه یابد.

 در ادامه این نشست اعتبار نامه علی شیرین زاد منتخب مردم کرج ،اشتهارد و فردیس در دومین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج اعطاء شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز