خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۰۹

وزش باد، بارش باران، تگرک و رگبار بهاری پدیده غالب تا اواسط هفته در استان

رئیس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: طبق نقشه‌های پیش‌بینی، هوای استان تا اواسط هفته جاری توام با بارش‌های رگباری و بهاری است و لازم است شهروندان به توصیه‌های هواشناسی توجه کافی داشته باشند.

مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه امروز وزش باد شدید برای جنوب آذربایجان غربی  پیش بینی شده است، گفت: لازم است شهروندان به هشدار نارنجی صادر شده توجه کنند.

وی افزود: سامانه بارشی در تمام مناطق استان فعال بوده و شدت بارش ها در نواحی مرکزی و شمالی بیشتر خواهد بود.

صابری ادامه داد: از فردا یکشنبه نیز تمرکز بارندگی ها در شمال استان چشمگیر خواهد بود و در مرکز ارومیه نیز شاهد بارش‌هایی توام با رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ خواهیم بود.

رئیس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی تصریح کرد: تا پایان فعالیت  سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد و مسوولان شهری باید تدابیر لازم را در این زمینه به کار گیرند و شهروندان نیز به توصیه های ذکر شده توجه کرده و از تردد در اطراف رودخانه ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز