خبرگزاری کار ایران

عملیات گسترده تعمیرات خط هفتم گاز سراسری به طول ۱۰۰ کیلومتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۶۵

مدیر منطقه شش انتقال گاز ایران، از پایان موفقیت آمیز تعمیرات خط لوله فشار قوی انتقال گاز 56 اینچ خط هفتم سراسری با همکاری مناطق عملیاتی ده، شش، سه و دو که با محوریت ستاد شرکت انتقال گاز انجام شد خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،  رضا رفیعی با اعلام این خبر گفت: در راستای قابلیت اطمینان خط لوله فشار قوی انتقال گاز  ۵۶ اینچ خط هفتم سراسری و تاب آوری و پایداری شبکه انتقال گاز با برنامه ریزی قبلی، تعمیرات حدود ۱۰۰ کیلومتر از این خط لوله در دستور کار منطقه قرار گرفت.

رفیعی ادامه داد: این عملیات گسترده با همکاری سه منطقه عملیاتی دو، سه و ده در پنج جبهه کاری و با حضور بالغ بر ۲۰۰ نفر نیروی متخصص داخلی و با استفاده از تجهیزات و متریال تولید داخل انجام شد.

وی گستردگی و پیچیدگی این عملیات را در نوع خود کم نظیرعنوان کرد و افزود: در این تعمیرات یک عدد شیر توپی ۵۶ اینچ، ۴ عدد شیر بای پاس، ۳ عدد شیر درین، یک عدد شیر کیکر، یک عدد شیر کنترل فشار، تعمیر یک سرجوش و نصب اسلیو و حذف پیک سیگنال ها و لاین های RTUهای دارای نشتی از مواردی بود که در این عملیات انجام شد.

مدیر منطقه ضمن اشاره به هوای بسیار گرم و طاقت فرسا و شرایط محیط، به محدودیت و سایر چالش های این عملیات پرداخت و عنوان کرد: در این عملیات کارکنان تلاشگر و خدوم انتقال گاز با عمل به شعار پای کار ایران و ایرانی ایستاده‌ایم با سرعت عمل بالا و بدون وقفه در سه شبانه روز متوالی توانستند برگ زرین دیگری را در تالار افتخارات شرکت انتقال گاز ایران ثبت کنند.

در پایان رضا رفیعی از تمامی همکاران ستادی و عملیاتی منطقه شش و همچنین از مدیران و همکاران مناطق عملیاتی دو، سه و ده و همیاری، همدلی و همراهی وی تقدیر و تشکر کرد.

خط هفتم سراسری انتقال گاز ایران به طول ۹۰۴ کیلومتر با لوله ۵۶ اینچ وظیفه انتقال گاز از پالایشگاه های عسلویه به استان های جنوب و جنوب شرق کشور را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز