خبرگزاری کار ایران

پیکر مطهر شهید مالک رحمتی، در خاک مراغه آرام گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۱۷

پیکر مطهر شهید مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و یکی از شهدای راه خدمت سانحه‌ی بالگرد حامل رئیس جمهور ساعتی قبل در گلزار شهدای مراغه به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، مردم شهیدپرور مراغه با حضور حماسی در آیین تشییع و خاکسپاری شهید «مالک رحمتی» به عنوان اولین استاندار شهید آذربایجان‌شرقی و فرزند برومند این شهرستان با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

براساس این گزارش، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی همراه با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع)، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور، سرهنگ خلبان سیدطاهر مصطفوی، سرهنگ کمک خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» دچار سانحه هوایی شدند و همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

مجلس بزرگداشت شهید «رحمتی» که هم خادم شهدا و هم شهید خدمت است، از ساعت ۱۶ تا ۱۸.۳۰ امروز، جمعه در مسجد جامع مراغه برای برادران و همچنین در مسجد شهدا برای بانوان برگزار می‌شود.

گفتنی است، شهرستان مراغه تاکنون بیش از هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌ است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز